Perfekta organizācija

Mūsu klientu serviss rūpējas par procesu nevainojamu norisi.
Tāpēc papildus uzņēmējdarbības prasmēm ir svarīgi mācēt perfekti lietot datoru.
galvenajam koordinācijas centram Jums jāspēj strādāt precīzi, strukturēti un jābūt ar izteiktu organizatora talantu.

 

Jūsu uzdevumi

Customer Service Customer Service
  • Jūs veicat koordinatora, organizatora un administratora darbus
  • Jūs atbalstāt transporta un pārdošanas menedžerus
  • Jūs uzturat kontaktus ar mūsu starptautiskajiem klientiem un transporta partneriem
  • Jūs izskatāt klientu pieprasījumus un iepirkumus
  • Jūs nodarbojaties ar ikdienas darījumu korespondenci
  • Jūs rūpējaties par kvalitātes kontroli un atskaitēm
  • Jūs izskatāt saņemtos un izrakstītos rēķinus

Alexandra H., Customer Service:
"Katru dienu es sazinos ar dažādu nāciju un kultūru cilvēkiem. Man sagādā lielu prieku patstāvīgi strādāt kopā ar jauniem cilvēkiem dinamiskā komandā."


Sīkāka informācija:

^ - Top

Šajā vietnē tiek lietoti sīkfaili, lai jūs varētu izmantot visas tās iespējas. Lietojot šo vietni, jūs piekrītat sīkfailu saglabāšanai. Papildu informācija ir pieejama: Lietošanas noteikumi